okiiii?

DATUM: 2011-03-21 | KLOCKSLAG: 21:48:48
Är helt slö i hela kroppen efter fysen. Vi hade först inne träning och sen gick vi ut och sprang 4km. Gick trögt i början men så fort jag höjde ljudet i ipoden till max gick det genast bättre, hihi. Jävligt jobbigt att ha håll hela tiden bara, men jaja, sånt får man väl leva med om man vill vara vältränad!
Känner mig ganska vältränad nu faktiskt. Hade ju en period där i januari-februari då allt krachade. Förskylning efter förskylning, så jag kunde ju inte träna på massa veckor. Men känner mig helt bra nu och har äntligen fått upp all styrka och kondition!
Nu gäller det bara att trappa ner med sötsakerna, tihi. Äter alldeles för mycket skräp asså. Men det ska jag ändra på! snart...

Ikväll händer ingenting, går nog igenom lite på SO:n eftersom vi har prov på torsdag... Haha, men inget annat typ. Ska duscha och så, haha NÖDVÄNDIG info.

Haha, tycker ni inte att jag blivit mer seriös i bloggen? Förr var det ju typ "tjaaaa helluu, jag ärrrrr sååååå coolliissshh blaaablaaablaaaaa". Men nu tar jag faktiskt bloggen lite på "allvar", inte bara massa latjolajban. Märker att besökarna stiger för varje dag också vilket är galet roligt! Fortsätt läsa min underbara blogg!

Hehe, långt inlägg men yäyä. Ha en mysig måndagskväll! (som jag inte tror går för jag HATAR måndagar, men man får ju ändå försöka..)


idag påväg hem från skolan. mmmm, jag älskar sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0