tja

DATUM: 2011-03-23 | KLOCKSLAG: 22:03:00
Hej gossingar!
Varit helt sjukt låg uppdatering, jag vet. Men det är så himla mycket nu, skola pluggplugg. Man blir ju galen.
Åkte iallafall direkt från skolan till konfirmationen och direkt därifrån till teatern. Teatern gick väl bra, var lite ur koncentration bara och då går det inte bra. Men det gick helt okej, måste bara sätta dom jeffla replikerna nu! Åh, jag lär mig dom aldrig!
Precis läst egenom SO:n eftersom vi har prov imon, haha men behöver inte plugga eftersom det var så lätt att jag dog. Haha kul att veta. Blabla, har inget mer att säga typ.
JO, haha riktigt go konfa idag! Vi målade på muggar våra bästa egenskaper typ. Haha det blev lite kaos och killarna är ju för goa HAHA. Man skrattar ju så man dör.
Nu ska jag försöka fixa iallafall ett inlägg till sen ska jag sova, tihi. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0