Torsdag

DATUM: 2011-03-10 | KLOCKSLAG: 21:07:15
Hejsanhoppsanlillebror.
Torsdag idag, en hel vecka sen sist. Haha kul där.
Allt är så himla underbart just nu pga att jag inte har det minsta plugg! Helt fri liksom! Det är verkligen helt fantastiskt.
Slutade runt två så jag hade ett tag hemma innan jag skulle iväg på träning, vilket var sjukt gööött! Träningen var ganska go ända tills i slutet. Vi sprang så sjukt mycket! Och det blev inte bättre av att man hade världens äckligaste mensverk också... Usch!
Nu ska jag titta på solsidan för att jag missade det i söndags eftersom jag var hemma hos älsklingen PIRRIS. Så byebyeeee.




åååhhh vad jag längtar till sommaren när jag ser denna bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0