ajm in löv

DATUM: 2011-05-19 | KLOCKSLAG: 22:55:56

Jag är helt såld, denna klänningen är så fin att jag bara dör. Hittade den på FANNYS blogg och jag är så kär! Dock är den från Topshop och där är ju allt inte jätte billigt. Men ska iallafall hitta något liknande till sommarn, mums!

Imon är det fredag, jippi! Och idag är det seg torsdag, torsdagar är sega men ändå okej, inte som måndagar liksom, dom är hemska, men inte heller som onsdagar, dom är bäst! Torsdagar är mittemellan, det är nära till helg, roliga lektioner osv osv. haha... Jaja, har haft typ 2 timmars fys idag vilket var så asgrymt skönt! Hihi, jag hatar fys men idag älskade jag det! Aja, ska nana, pussochkram!

PS. hoppas vi ses på aranäs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0