Cooooooper

DATUM: 2011-05-30 | KLOCKSLAG: 23:04:42
Hejsan! Måndag idag och som vanligt HATAR jag måndagar! De är s hemska att man bara vill skjuta de... Fast det blir inte heller bra eftersom då kraschar hela det här vecko-systemet. Om det inte skulle finnas måndagar asså.
Skittrött nu så vet egentligen inte varför jag boggar men ah, gör det för eran skull hehe.
Först var det ju skola, gick 8-15.30 vilket är jävligt jobbigt! Åkte iallafall direkt hem och nästan direkt till Annies gymnastiktävling. Hon var superduktig och jag är superstolt! Sen vidare till träning med stadslaget för att springa ett coopertest! Jag var så nervös innan att jag var nära på att börja gråta, jag vet inte varför. Sjukt... Det gick väl helt hyffsat iallafall. Ganska missnöjd med min tid bara, jag skulle faktiskt kunna gjort det mycket bättre, det känner jag!
Aja, godnatt på er små bloggläsare! Puss!

Haha min mamma är lite go och tar med kameran när jag ska springa, haha...



Haha min min på denna bilden... INTE OKEJ!

Kommentarer
Postat av: signe

du va ju as snabb? ;o

2011-05-31 @ 15:07:18
URL: http://onlyonee.blogg.se/
Postat av: emma

hur snabbt sprang du på?

2011-06-09 @ 12:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0