emelie gästbloggare

DATUM: 2011-05-13 | KLOCKSLAG: 19:51:02

hejsan elsas alla goa läsare!!
jag vill bara säga att du är så grymt underbar elsisa, min otroligt fina bästavän som jag inte kan leva utan.
har känt dig i ungefär 5 år nu men lärt känna dig såhär nära för ungefär 1½ år sedan och jag ångrar inget av det.
våra minnen är oslagbara, efter alla tunga dagar och nätter vi har delat tillsammans så finns vi alltid där för varandra.
jag kan verkligen prata med dig om precis allt mellan himmel och jord och det är så sjukt skönt att kunna lätta sitt hjärta till en sån underbar person som dig.
vi kan vara från helt seriös till dom oseriösaste personerna på mindre en 1 sekund och det är det som är så sjukt skoj med dig du vet vad vi kan skoja om, och när vi är som flummigast så kan ingen stoppa oss!!
måste bara berätta en sådan blond grej vi gjorde för några dagar sen när vi var påväg till träningen, haha skrattar fortfarande :)
*elsa sjunger hemma reklamen*
emelie- ååhhh... det är ju rösta låten
elsa- jaa...
några sekunder senare..
emelie- nej men det är ju jysk!
elsa- ja det är det ju!
en minuter senare inser vi båda att vi var väldigt blonda...
elsa&emelie- nej det är ju hemma reklamen ...
HAHAHA du är för go älskling.
utan dig finns det ingen emelie maria batista jag älskar dig så otroligt mycket älskling, och har jag dig så skiter jag i allt annat

vi är oslagbara

myrslokar







så fina asså


harar





JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0