Sportlife Eriksberg

DATUM: 2011-05-25 | KLOCKSLAG: 16:09:43
Tjenare!
Sitter och väntar på att få massage på sportlife, hehe just nu masseras emelie.
Haft NO-dag i Lilleby idag och herrejävlar va det blåste! Man kunde seriöst luta sig mot vinden! Helt sjukt. Aja, det var inte jätte kul men helt okej, bättre än vanlig skoldag iallafall. Åkte hem och plugga och lite så och nu sitter jag här och väntar på min tur hehe. Sen ikväll är det teater i tre timmar... SNART PREMIÄR! Shit, måste träna repliker!
Hehe aa, ha det fint och förlåt för min usla bloggning, det ska bli videoinlägg och frågestund inom kort tid hehe, bye!

Kommentarer
Postat av: elin

sv hejjj hejj! :D Jag gör shortsen på beställning! så du skickar ett mail till [email protected] med sin jeans storlek och hur mycket slitning du vill ha osv. sen gör jag ett par shorts till dajjj! och om du bor i gbg kan vi mötas upp i stan eller annars kan jag skicka ett par till dig :)

så om vi möts upp i stan blir det 400 kr

och om jag ska skicka dem bli det 400 kr + frakt :)



//elinpkdesign.blogg.se



2011-05-25 @ 21:03:49
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0