väntar...

DATUM: 2011-05-11 | KLOCKSLAG: 21:56:28


Sitter och lägger över alla bilder från den gamla datorn till den nya... Det kan ta ett tag.

Onsdag idag... Ganska go dag faktiskt, Engelska, Svenska, Hemkunskap och sen slutade vi. Eller ah, vi skulle samla in pengar till operation dagsverke, haha. Jag, Lois, Emelie och Fanny skramlade bössa i nordstan från klockan 12 till typ 15.30. Haha, jag dog.
Sen drog jag och Fanny nästan direkt och grillade med massor av folk från våran konfirmation, gosigt! Åkte sedan vidare till teatern där vi hade 2-timmarsövning. Gick la okej, börjar sätta replikerna nu! På tiden faktiskt eftersom det är premiär den 29nde, wehoo.
Hehe, när bilderna är klara lovar jag att det ska bli bättre och roligare bloggning, har lite bildbrist nu hehe... Aja, bye.


Kommentarer
Postat av: emma

va är det för dator?

2011-05-12 @ 18:45:03
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0