Heeej

DATUM: 2011-11-18 | KLOCKSLAG: 11:30:08

Åherregud va dålig bloggning!!
Men denna veckan har varit den värsta i mitt liv! Har haft så jävla mycket att göra så det finns inte. Har pluggat minst två timmar per dag och ändå haft svårt att hinna med.
Sen tränat en massa också, i måndags tränade jag med 93orna och det gick ju faktiskt bra, sjukt kul var det iallafall!
Sitter helt ensam i skolan nu för jag har precis haft franska-prov. Även om jag pluggat så sjukt mycket var det det svåraste provet någonsin! Herregud, kunde knappt någonting...
Så känner mig lite ensam här nu haha. Alla som går förbi tror att jag är forever alone hahaha, småglin.
Efter skolan ska jag till stan och kanske ta en fika med min fina barndomsvän johanna, så mysigt.
Och imorgon är det sm steg 2 som gäller... :( fyfan. Men jag ska fan kämpa som aldrig förr! Vi har ett ganska svårt lag i gruppen men vi måste verkligen vinna!! Kommer inte acceptera att åka ut steg 2 :o Så faaaaaan va jag ska slita åååhhh så taggad nu va!!
Snart är det goa bamba som gäller omnomnom. Har bestämt mig för att äta nästan dubbelt så mycket som jag gjorde förut, bygga muskler you know! Nä men nu när det är så himla mycket träningar hit och dit och massa matcher så måste man äta. Och innan åt jag inte så mycket och det gav resultat på matcherna. Så jag har satt upp lite mål, wopwop.
Nu kommer spanska-barnen så ska va lite social moahaha, hejdå ha det fint!!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0