Bra humör

DATUM: 2011-10-20 | KLOCKSLAG: 23:00:43
Hejsan alla som läser min lilla blogg.
Kul att så många gör det, hihi. Har bloggat typ aaaaaaaslänge nu, sjukt konstigt, men kul hihi! Som ni märker är jag på aaaaasbra humör, vet inte varför, hihi! Aaaahhhh.
Nämen, träningen var sjukt go! Goaste på länge asså. Då blir man ju så glad, och imorgon är det stadslagsträning, är så himla nervös... Aldrig vart så nervös! Eller jo... Men ändå!!! Sjukt nervös. Hoppas så innerligt att det går bra...
Jobbet idag var helt okej, fick stå i köket och göra massa hamburgare! Ytterst kul faktiskt, förutom en grej... Så pinsamt att jag bara ville dö. Jag skulle göra en McFish, alltså med en panerad fisk istället för kött. Jag gjorde den och gav den till kassorna som gav den till kunden. Efter någon minut kommer han som stod i kassan tillbaka med den och sa "ursäkta du glömde fisken i den här" och slängde den. Då ville jag bara sjunka genom golvet, så pinsamt! Man kan ju inte glömma att lägga i fisken i en McFish!?!? Så dum...
Nu ska jag sova, imon är det sista dagen på jobbet, vilket känns både skönt och tråkigt. Men mest skönt, tihi. ÅÅÅHHH vad jag måste tagga hela dagen, klockan sex gäller det. Puss på er alla som är snälla! Ni andra kan ta er. HIHIH.
Förut innan träningen, här ser ni också lite hur håret ser ut tihi. PUSS PÅ ER SMÅ SÖTISAR, KÄRLEK TILL ER ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0