OTURSDAG

DATUM: 2011-10-05 | KLOCKSLAG: 17:23:33
Hallå bloggen!
Idag har det verkligen varit min otursdag känns det som... Började kvart i tio men försov mig, otur nummer 1. Dagen gick segt och inget var kul, otur nummer 2. Efter skolan drog jag in till stan för att lämna in min iphone på lagning. Det gick hyffsat bra, haha, men när jag kom till eketrä för att ta cykeln hem så hittar jag inte min cykelnyckel! ÅÅHH jag får självklart panik och vet inte vad jag ska göra, men jag börjar gå hem eftersom jag inte kan göra något åt det.
När jag kommit hem knackar jag på grannen och frågar om dom har någon "avknippsare" och det hade dom som tur var! Men inte en liten... Den var typ en halvmeter och såg jättejätte farlig ut, som en stor tång-sax. Haha och OJ så folk stirrade på mig när jag gick ner till eketrä igen för att knippsa upp låset... Haha, väldigt pinsamt men fick iallafall upp låset och cyklade hem cykeln igen...
Klockan halv sju börjar teatern, är supertaggad!! Så ha det brao söta människor!
elsaelsaelsaelsaelsaelsaelsaelsaelsaelsaelsaelsaelsaelsaelsaelsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0