SÅ LYCKLIG!

DATUM: 2011-10-03 | KLOCKSLAG: 20:08:50
Hej alla solstrålar!
Är riktigt jävla glad just nu eftersom jag faktiskt ännu en gång gått vidare i stadslagsuttagningarna! Denna gången var det två ganska stora 2a chansen-grupper där man får en chans till att visa upp sig och en träning där dom som gått direkt vidare ska träna i och tänk att jag är med där! Är så himla glad för jag trodde verkligen inte att jag skulle gå såhär långt, nu är det inte mycket kvar asså! Nu ska jag kämpa allt jag har!!!
Så just nu är jag bara allmänt lycklig, gick bra på träningen och så. Har inte heller några läxor eller prov så idag ska jag bara ta det lungt och mysa framför datorn hela kvällen! Åh va skönt!
Nu ska jag äta gott, ha det bra!
- lycklig

Kommentarer
Postat av: emsi

åh vad kul, grattis:)

2011-10-03 @ 21:52:45
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är bäst, glöm aldrig det!

Tro på dig själv för du är jätte duktig. Jag älskar dig bästavän <3

2011-10-04 @ 12:14:23
URL: http://llouiiseliljja.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis!

om du ska säga ett göteborg ''allstar'' team, vilka tror du är bäst på varje position i gbg?:)

alltså 1a uppställningen i sverigecupen! kul om du svarar puss:)

2011-10-07 @ 14:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0