Hemma

DATUM: 2011-09-05 | KLOCKSLAG: 14:39:04
Hej på er!
Ligger hemma i sängen och tittar på One Tree Hill just nu. Fick gå hem från skolan för jag mådde inte alls bra och det gör jag fortfarande inte, så jag missar träningen ikväll... fml.
Har varit et riktigt rolig helg med massor av spel! Gick inte så bra i själva cupen men vi spelade riktigt bra och hade sjukt kul! Spelade 9a hela tiden nästan och det gick faktiskt bra!
Men ja, som sagt var är jag ganska sjuk så fattar knappt vajag själv skriver. Återkommer när jag blivit frisk, ha det!
sv; Nej vi har gått ihop med Hisingen så i kortedalacup (där du, vem du nu är, troligtvis sett mig spela) hade vi två jämna lag där ena hette Hisingen och det andra Bjurslätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0