Paus..

DATUM: 2011-09-10 | KLOCKSLAG: 23:05:43
Hallå där!
Har varit en minder bloggpaus nu i några dagar eftersom jag verkligen inte orkat blogga. Var ju sjuk och hemma från skolan måndag och tisdag, sen har jag varit ganska trött och hängig resten av veckan också. Men igår drog iallafall Göteborgcup igång med rasande fart!
Spelade två matcher, en förlorade vi rejält stort mot Aranäs, nog den sämsta matchen vi spelat på vääldigt länge. Den andra vann vi med en boll, sjukt bra! Och så spelade vi en idag, mot h65, sveriges bästa lag. Ja... Ni kan ju gissa hur det gick, förlorade med tio bollar.
Har ont i precis hela kroppen och är helt sönderslagen... Min höft har svullnat upp så det ser ut som om jag har ett extra bröst där, haha verkligen inte speciellt kul. Sen har min hand, mina knän och armbågen också blivit dubbelt så stora...
Ligger just nu i min stora säng och dunkar KE$HA, världens bästa! Har varit en lång dag, så ska lägga mig tidigt. Tagga match mot Torslanda klockan 9.40 i Valhalla...! Ha det sålänge!
Blir så jävla trött på allt skitsnack, alla är falska nu för tiden. Det är så mycket folk runt mig men endast ett par som jag kan lita på. "Vänner" som klagar på allt du gör eller säger, ger dig blickar, snackar bakom din rygg, finns det för många av. Sånna som är en helt annan person när du är ensam med dom än när ni är mång. "Vänner" som älskar att se dig förlora och misslyckas, älskar att trycka ner dig. När du mår dåligt säger dom att dom finns, säger att allt kommer bli bra, men i själva verket blir dom bara starkare ch starkare ju dåligare du mår. Jag har slutat lita på er nu, har slutat ta åt mig, slutat bry mig, ni är ingenting. Jag kan lyckas utan er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0