Segt...

DATUM: 2011-09-01 | KLOCKSLAG: 16:38:25

Inte uppdaterat på ett tag eftersom jag knappt varit hemma!

Igår skulle vi, alla tjejer, iallafall fira Sofia som fyller år idag. Vi gick och åt mat och glass på jensens böfhus och sen vidare till flunsåsparken där självaste NEWKID uppträdde! Herregud va bra han är, sjukt najs stil, cool och så jädrans snygg! En tio-poängare helt enkelt!
Snodde några bilder från fannys systemkamera :)
snyggsnyggsnygg!
Seriöst, detta var nog den absolut fulaste bilden på mig någonsinn, så jag var bara tvungen att ta bort mitt aansikte...
finfina fanny
Nöjda tjejer med Newkids autograf på armarna!!!
Åh vad underbart kul vi hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0