Sjukling

DATUM: 2011-09-06 | KLOCKSLAG: 13:41:36
Hellå, som ni förstår på rubriken, hehe, är jag hemma från skolan idag.
Känner mig bättre än igår, men ändå inte helt bra. Så antagligen går jag till skolan imorgon, men vet fortfarande inte hur jag gör med stadslagsträningen... Jag vill verkligen inte missa den, men jag kan ju inte gå dit om jag inte mår helt bra...?
Har inte gjort så mycket idag, som ni förstår. Mest legat i sängen och tittat på hela säsong ett av One Tree Hill och spelat wordfeud med andra sjuklingar på iphonen. Nu ska jag äta lite lunch och sen sova lite, ha en bra dag, puss!
saknar sommaren...

Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖR MOTSATSEN TILL Å BANTA FAN :P :O

2011-09-15 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0