HEJ!

DATUM: 2012-04-25 | KLOCKSLAG: 22:52:40

Hejhej!
Onsdag idag, ingen rolig dag. Mitt i veckan man blir deprimerad, vill ha helg, lov, vad som helst!! ÅÅHH får ångest på skolan. MEN det var helt okej idag eftersom vi hade såkallad buffertdag då vi fick sluta efter lunch, gött! Då drog vi och spelade fotboll på backavallen, haha, jättekul och jag ägde upp alla som vanligt. Dock åkte jag och Louise ut näst först, det var mindre kul.
Resten av dagen spenderade jag med Louise den dåren. Vi kolla mamma Mia och åt massa gott, haha sjuka videos kan ni se på viddy så följ mig "eelsamansson" !!
Bara två dagar kvar i skolan sen är det långhelg, FAN VA GÖTT!! Valborg på måndag också, grymt! Vet inte riktigt vad jag har för planer i helgen men det kommer la. Puss på de mina små kära läsare, Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: idddii

EEEELLLLSSSSSAAAA, nu har du glömt å blogga igen…

2012-04-30 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0