Hola

DATUM: 2012-08-22 | KLOCKSLAG: 22:39:31
Hola amigos! 
Andra dagen i skolan och första dagen med den nya klassen. 
Hade det sjukt stressigt på morgonen så kom till skolan inte sådär på topp assnygg direkt, men ok... Det var mest namnlekar och såkallad "speeddating" som går ut på att intervjua alla i klassen jätte snabbt typ, som stod på schemat. Lärde knappt känna någon ny men jag hade ju mina homies Oliva och Daniel som jag känt sen trean med i klassen! Även några till handbollare som jag känner kom i samma så det känns jätte bra verkligen!! Vi är 7 tjejer och 24 killar så det är helt tvärtom från min gamla klass där det bara var 9 killar... MEN SKITKUL JU!?!?
 
Efter denna mycket lärorika skoldag begav jag mig hem för att däcka i sängen ett tag tills Sarah kom hit och muntrade upp mig med hennes strålande humör haha. Vi drog ut och tränade och nu ligger jag i min sköna säng och ska snart sova. Lyckad dag är det enda jag kan säga hehehe, godnatt mina söta små änglar!! haha
 
 
 
Söt igår XD :P XP X) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0