Thursday

DATUM: 2012-08-30 | KLOCKSLAG: 23:05:35


Hello m8s!
Hemkommen från träning i Lundby Strand som gick katastrofaliskt uselt. Nej, haha skoja, men det var en seg och tråkig träning. Det enda som sken upp denna underbara Torsdagen var att mitt gamla lag tränade i hallen bredvid, åh som jag saknat alla! Så jag stannade ett tag och pratade med de mina babys. 
 
Började skolan halv tio med fotografering, sedan raskt över till idrott där vi skulle springa 5km runt i stan... Inte alls speciellt kul och bara onödigt haha. 
Dagen gick rätt snabbt och man börjar lära känna klassen mer och mer nu! Mycket roligt tycker jag allt. 
 
Nu är det dags att sova, pusspuss!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0