En dag på stranden

DATUM: 2012-12-20 | KLOCKSLAG: 00:54:00
Hejsan svejsan!
Sitter i sängen och är så glad att jag när som helst kommer spricka! Tappade nämligen min mobil i poolen förut, så jävla dum jag vet... Och först funkade den som vanligt. Lite senare började den låsa sig av sig själv hela tiden och sedan även stänga av sig själv. Till slut började den bara blinka och man kunde inte göra någonting. Jag blev så ledsen, haha, det var som att ha förlorat sin bästa vän, FÖRSTA DAGEN PÅ RESAN!! 
Så mamma blåste den ett tag med en hårtork och sedan la vi den vid en fläkt medan vi åkte ner till stranden. Och nu när vi kom hem, var den helt död på batteri så vi laddade den och vips, DEN FUNKAR!!! Är så lycklig <333 dock funkar ej ljudet och låsknappen men det är skitsamma! 
 
Vi drog mest ner till stranden för att spela beach-volleyboll - Månsson mot Ivanovski. Efter 5 matcher vann deras familj med 3-2... Lika glad för det!! Sen kollade vi på solnedgången och hade allmänt mysigt. Väldigt lyckad dag! Förutom insidenten med mobilen hehe, men nu är allt tipptopp!! 
 
Lite strandbilder från solnedgången 
 



 
FÅR DAMP ATT MAN INTE KAN SKRIVE TEST UNDER BILDERNA!!! Ser lite sur ut på ena bilden, men va bara ledsen för vi hade förlorat XD

Kommentarer
Postat av: fannykuken

asså du är bäst

2012-12-20 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0