Jobbig resa

DATUM: 2012-12-19 | KLOCKSLAG: 03:56:00
Hallå där! Update från Naples nu vaaaa! 
Har precis kommit hem från stan där vi åt sushi (!!! Åh fy va gott, älska) och kollade runt lite. 
 
Våran resa hit kändes oändligt lång och vi stötte på en hel del problem. Det började med att, på landvetter, när vi skulle checka in väskorna. Då stod vi tydligen inte med på bokningslistan och ingen visste varför - det enda vi visste var att vi inte skulle få åka med det flyget... Så det blev panik och mamma fick ringa till USA och flygbolagen och allt. Det tog väl runt en timme - och det var jädrigt jobbigt att bara sitta där på landvetter och inte ha en aning om ifall vi ens kommer iväg - tills dom hade fixat ett par nya biljetter till london åt oss! Från London skulle vi flyga  till New York och sedan till Miami, lång resa... 
Resan var så sjukt jobbig, antingen galen stress och stora flygplatser eller försenade plan och trånga gater. Så när vi anlände till Miami ungefär klockan 2 på natten (amerikansk tid) igår (ELLER IDAG HEHE) och då var vi så hungriga att vi fick gå till Benny's och käka hamburgare. Så det slutade väl med att vi somnade runt klockan fem imorse och gick upp halv tolv... 
 
Vi checkade ut från det lilla motellet vi sovit på och tog våran bil som vi hyrt till Dolphin Mall - ett grymt köpcentrum. Där hängde vi messt på Victora Secret affären och även lite andra. Fick med mig en hel del som jag kan visa på bild imon, bla trosor, bikinis, parfymer. 
Efter att vi shoppat och ätit en stund gick vi tillbaka till bilen och drog oss mot Naples där vi befinner oss nu! Vi bor på sjukaste hotellet och imorgon ska vi även träffa min goa kompis William som också bor här!! KUL!!! 
 
Jädrar va mycket text det blev, hehe undra om någon läste allt... Isåfall ska jag väl bara säga att klockan är tio här och jag ska gå och lägga mig... Och eftersom min syster precis köpt en systemkamera har hon tagit EN HEL DEL kort under resan (mest med mig som motiv) hehe, så här får ni några! PUSS!! 
 
Innan allt krångel,, glad!! 
GLADA PÅ PLANET MOT LONDON 
I en taxi i New York
En trött Elsa på flyplatsen i NY 
 
Försöker leka tumblr XD
Roligt att kaosa i bilen

Kommentarer
Postat av: Louise

JAG LÄSTE HELA!!!!! UPPDATERA OFTARE DÖR AV NYFIKENHET HÄR BORTA :(

2012-12-19 @ 10:27:45
Postat av: Anonym

Bästa bloggen

2012-12-19 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0