Kallt som satan

DATUM: 2012-12-10 | KLOCKSLAG: 22:33:18

Hejsan igen! Roligt att jag fick hela 3 kommentarer i förra inlägget, inte dåligt! Tänkte svara på ena som undrade när jag åker Miami och hur länge jag är borta. Jag åker om en vecka, på måndag alltså, och är borta hela jullovet 3 veckor! Det ska bli så underbart skönt att bara komma bort! Kommer antagligen superblogga när jag är där, för det är så kul att göra det när man är utomlands!!

Har varit en riktigt jobbig dag idag. Gick upp tidigt för morgonträning 07.30 i valhalla med alla goa tjejer. Det gick väl sådär, var väldigt seg och trött i benen efter allt tränande.
Efter det skulle jag på begravning.
Min allra bästa vän Louises pappa gick bort den 30e november och idag var det dags för begravning. En väldigt fin sådan med mycket starka känslor. Livet är så orättvist ibland. Jag ska ta hand om dig Louise, mitt hjärta.

Spenderade lite tid med Emelie och Fanny efteråt och sen hem och däcka i soffan som vanligt. Skulle egentligen pluggat idag eftersom jag har ett prov på torsdag och två på fredag MEN SMART SOM JAG ÄR BANGAR JAG DET!!!!
Godnatt sötisar.


Kommentarer
Postat av: fFödd

Missar du Norden?

Svar: ja :/
Elsa Månsson

2012-12-11 @ 17:32:43
Postat av: alva

Får man fråga hur han dog?

Svar: cancer
Elsa Månsson

2012-12-20 @ 01:09:36
Postat av: alva

Åh gud beklagar.. visste inte förlåt.

Svar: Ingen fara, tack:)
Elsa Månsson

2012-12-20 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0