Bara för att ni har saknat mig

DATUM: 2012-02-27 | KLOCKSLAG: 15:02:23
Hello, här är jag igen!!
Spritt språngande galen som vanligt, eller nä. Jag bloggar enbart för att LOUISE LILJA sa att jag borde det. Nä skoja igen, bloggar endast för att jag vill det själv, wehoo.
Hänt väldigt mykcet sen jag bloggade sist, tillexempel har mitt tangentbord fuckat ur, så får trycka sjukt hårt för att få fram några bokstäver, jobbigt. Haha.
Sitter just nu i min goa soffa och ska äta mat snart. För sedan är det träning förstår ni. Taggad till 0 eftersom det spöregnar ute och vi ska springa ute... Faktiskt inte min favorit sysselsättning you know.
Skolan va iallafall sjukligt soft, slutade halv ett vilket gillas!! Hade bara handboll, engelska och fysik så det är bra.
Cool fläta idag änna!



Kommentarer
Postat av: emma

bytt lag? vrf

2012-02-27 @ 15:38:49
Postat av: Nadia

Jätte fin blogg, älskar din header !

2012-02-27 @ 16:06:56
URL: http://nadiadaebes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0