Be strong girl

DATUM: 2012-02-29 | KLOCKSLAG: 22:02:40
Eftersom det nästan var sommar idag såg min outfit ut såhär idag!



Tjabba!
Sitter i sängen och har precis pluggat till äckliga kemi-provet som vi har imon. Hatar kemi! Och franska... IALLFALL, har nyss tränat också, ingen jobbig träning så det gick la bra. Åkte sedan hem, och en förvånadsvärt galet rolig sak!!! DET VAR VARMT NÄR JAG GICK UT EFTER TRÄNINGEN, omg. VARMT!? Asså ljummet typ, sjuaste lyckan spreds i kroppen asså! Så nu är det nog dags att inhandla nya vita converse, eller va säger ni? Det är ju tradition att i början av våren köpa sig ett par skinande nya, wihoo!
Nu går jag och lägger mig eftersom vi börjar bajstidigt imon, 8. FML. Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: emma

varför svarar du inte på dina kommentarer, vilket lag har du bytt till?

2012-03-01 @ 06:49:03
Postat av: Anonym

vad är de för fel på din överkropp?

Svar: inget haha, jag står på något helkonstigt sätt här...
Elsa Månsson

2012-09-18 @ 08:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0