Cool story bro, changed my life

DATUM: 2012-01-03 | KLOCKSLAG: 00:13:34
Sådärja, hemkommen nu.
Ligger här i min säng och väntar på tröttheten hehe.
Innan idag var jag i stan med min bästaste vän Louise som jag inte sett på hela julen, ytterst tråkigt, men idag fick jag se henne min fina ängel! Vi kikade runt lite och drog en go thai. Sen var det dags för mig att åka till Valhalla på stadslagsträning, som gick helt okej. Vi har träningsturnering på fredag, så vi tränade väl bara mest till den.
Sen fick jag sjkuts av min helt amazing kompis emelie hem, tack ska du ha. Hemma duschade jag, plattade mitt hår och drog! Wihoo, besökte Joachim och våran kväll gick väl mest ut på att titta på film och käka mackor, ha-ha.
Och nu är jag hemma! Men nu är det läggdags, puss på er!



Kommentarer
Postat av: erika

Varför tog det slut mellan dig och pierre?

2012-01-03 @ 11:31:38
Postat av: sofie

Är det du och pierre på bilden, varför är ni inte ihop längre? skulle varit snällt om du svara

2012-01-03 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0