godnatt

DATUM: 2012-01-25 | KLOCKSLAG: 22:40:56
Hallå där snuttisar!
Har legat och pluggat i typ fem minuter, mer orkade jag inte. Innan det var det match i Önnered mot önnered, hehe. De är ju så allmänt bäst så vi förlorade med 9 bollar... Men det gick la bra ändå! Vi fick lägena och sånt där. Min egen insats är jag mindre nöjd med, men skitsamma. På fredag är det ju faktiskt SM! Så då ska mitt fina lag sätta sig på en buss ända upp till Stockholmarnas land! Wihoo!

Imon är det vanlig träning som gäller på kvällen och innan det, efter skolan, ska nog jag och mina favoriter ta en go fika på Starbucks som har öppnat här i Göteborg! Wihoo till det med!
Nu måste jag nana, är så himla trött, puss på er!!
nobodys perfect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0