Hallå igen!

DATUM: 2012-01-09 | KLOCKSLAG: 13:21:06
Hejsan goingar!
Håller på och fixa mig lite inför dagen, inte för det är så mycket att fixa men ändå. Har precis ätit frulle och sitter nu och tittar på tredje säsongen av Desperate Housewives. Jag och min lillasyster fick nämligen alla sju säsongerna i julklapp, så ända sen julafton är det ända vi gjort när vi är hemma att titta på TV...
Skulle egentligen träffat min goda vän Felix nu på morgonen men det blev för tight med tiden eftersom jag har stadslagsträning i lisebrgshallen klockan fyra, så vi ska la antagligen ses ikväll eller något.
Så här sitter jag och taggar inför träningen, vi får se hur det går med min stukna finger... Fan.....
Saknar sommaren och alla mina färgglada kläder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0