MäMäMäMäMANGEMÄMÄMÄMÄ

DATUM: 2012-01-11 | KLOCKSLAG: 21:46:45
Hallå i lingonskogen!!
Sitter i min stora goa säng och lyssnar på MANGE! Bästabästa mange, iihh. Har varit en rolig dag faktiskt, inte ofta men det händer, haha!
Försov mig lite imorse, hihi, så fick stressa som in i bänken, det var lite jobbigt. Skolan var okej, extra jobbigt med Franska bara, nu börjar det igen... Men bara en termin till, håll ut elsa, håll ut! På gymnasiet ska jag välja bort franska, såklart! Så jag aldrig mer behöver höra det förbannade språket, jag hatar det!
Efter skolan åkte jag till MediaMarkt med min vän Låjs och där hade vi sådär kul, roligare blev det när vi kom hem till henne och spelade "just dance" på wii. Haha seriöst va kul det var! Måste inskaffas snarast!!
Sen kom jag hem, åt lite go lax och placerade mig sedan här i sängen. Favoritplejset, woho.
Fanny, jag vet att du vill vara som jag, men att klä dig exakt som jag är väl lite att ta i? Jag behöver liksom kunna vara mig själv utan att någon total-kopierar mig... Så leave me alone you crazy stalker. Autografen du bad om får du imon.

HAHAHAHA, älskar dig ändå världens bästa FANNY!!!
c-c-c-c-c-crazy

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå, ber du inte om kommentarer?

svara gärna på de då :D

2012-01-12 @ 13:24:35
Postat av: Anonym

Var är tröjorna köpta och vad kostar de?:)

2012-01-12 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0