Så Trött!

DATUM: 2012-01-08 | KLOCKSLAG: 01:30:00
Hallå alla sköööna!
Blev absolut ingen bloggning igår pga att jag åkte direkt från turneringen i Lysekil till Kinna där det var tygrikesnatta med laget. Så det blev en jobbig dag/natt för mig - åtta spelade matcher på en dag... Så våran sista match (som spelades klockan fyra) var jag så trött att jag knappt orkade röra mig. Tror vi aldrig spelat så dåligt, men vi tog ju inte denna cup så jätte seriöst med tanke på att det var våran första natt-cup. Men det var ändå kul tycker jag! Att spela på natten alltså. Sen så stukade jag mitt finger, inte kul!
Träningsturneringen gick också helt okej, vi vann 2/3 så det var helt okej. Längtar sååå mycket tills nästa helg då det är SverigeCupen!! SÅ HIMLA TAGGAD! Vill att det ska bli fredag direkt!!
Lite pics från Lysekil;




Bänken


Sofia skjuter
Emelie

Jag


va hände där...?


Linn lägger straff



Försvar


In action!



Elsi i mitten






Godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0