BACK!!

DATUM: 2012-07-21 | KLOCKSLAG: 14:51:33
Hallååå! 
Förlåt för usel bloggning verkligen, men har kanppt varit hemma någonting på hela veckan. Mina föräldrar har bott på Orust så jag har sovit hos Joakim nästan varje dag.. Men nu är jag hemma igen! Dock så sticker jag till Halmstad imorgon för att fira min morbror som fyllt 40, ska bli gött att träffa släkten faktiskt!! 
Snart kommer några vänner hit för att bara dega och ikväll kommer antagligen Joakim. Ha det så bra och fortsätt läs även fast det vart väldigt dålig uppdatering!! 
Puss!
 
Saknar dig stumpan! 

Kommentarer
Postat av: anonym

snygg bild Elsa!

2012-07-21 @ 15:16:16
Postat av: Rebecka

Jag saknar dig oxå hjärtat!

2012-07-29 @ 16:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0