Back

DATUM: 2012-06-14 | KLOCKSLAG: 00:12:35
Hej allihopa!
Jag har varit urusel på att blogga verkligen... Men nu ska det bli bättre!
Det har hänt så himla mycket... Jag har gått ut nian för det första! Åherregud va jag kommer sakna min klass, helt sinnes. Sen igår var det bal, mycket lyckat med mycket skratt och tårar (ingen vill väl splittras från sin bästa klass?). Idag sov jag väldigt länge, kollade på twilight (ååååhhh twilight!!!) och sen drog jag hem till Fanny för fotbollskväll med Kian, Danne, William och Emelie. Mycket trevligt!!
Och om tre dagar, på lördag, åker jag till TURKIET och blir borta två veckor! ÅÅHH the time of my liiiiife!!! Ska ha så himla kul!!
Men nu ska jag kolla lite film och sen sova, puss&godnatt!

några bilder från balen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0