Nytt hus!

DATUM: 2012-06-23 | KLOCKSLAG: 18:26:14
Hallå där!
Ligger på sängen och har precis duschat. Idag har vi flyttat ifrån det huset vi hyrde in till ett annat much cooler enligt mig. Detta huset är mycket mer modernt och trendigare - vita stora ytor och glasväggar. Mitt rum ligger på övervåningen där sängen står bredvid en stor glasdörr som leder till en stor balkong som har utsikt över hela staden och havet, otroligt fint! Slänger in en bild på det lite senare! 
Halvbra väder de senaste dagarna, lite mulet och även regn... Stort minus! 
Nu ska jag försöka få någon ordning på mitt trassel till hår och sen blir det väl att sticka ut på stan en sväng, puss! 
 
 
Två härliga bilder från några dagar sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0