Solsting?

DATUM: 2012-06-27 | KLOCKSLAG: 23:57:59
Båtturen idag var verkligen sjukt bra! Grym privat båt, grymma badställen och fint väder! Det blev ju inte sämre när en redigt snygg, ung, solbränd, muskulös kille jobbade på båten heller, hehe. Hela dagen har varit fulländad! Förutom att när jag kom hem mådde jag jätte illa och hela världen liksom gungade. Jag duschade och la mig i sängen ett tag och det kändes som om jag skulle spy, dock somnade jag nästan direkt och vaknade inte förän vi skulle ut och äta. Men nu känns det bättre!! 
Bara två soldagar kvar nu och ångesten är påväg! Vill verkligen inte åka ifrån detta paradis! Samtidigt saknar jag mina vänner otroligt och Partille Cup är ju något jag sett fram emot hela året! 
 
Här kommer lite bilder jag tagit idag!
 
 
 
 
Som sagt - internetet här är SÄMST. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vad jag har förstått så plattar du håret väldigt ofta.. men det ser nt slitet ut?? använder du något innan du plattar? kram

Svar: Hej! Ja, jag plattar håret nästan varje dag när jag är hemma i Sverige. Jag använder ett värmeskyddande spray med märket Matrix som jag köpt hos min frisör för 300:- kram!
Elsa Månsson

2012-06-28 @ 14:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0