Back!

DATUM: 2012-03-11 | KLOCKSLAG: 21:21:24
Heeeeeej!
Så nu är jag back on track!
Helgen har vart helt jävla galet grym! Herreminnåda. Nä men i fredags drog jag in till stan efter skolan och köpte mig ett par shorts, svinsnygga. Sen senare kom Johanna, vi åt go pizza och fixade oss lite och sedan drog vi på fäääst hos Adinisen. Sjukt lyckat verkligen! Grymt. Vi drog hem och sov hos mig runt halv tre.
Så sov rätt länge på lördagen, pizza till frukost MAAAAAMS!!!! Så degade vi typ hela dagen tills Johanna drog hem och jag började fixa mig till födelsedagsfirande för Emelie! Wehoo! Det var också en mycket lyckad kväll med brudarna!
Inatt sov jag hos Fanny min finfina vän, hade det väldigt mysigt tills hennes pojkvän kom och störde... Haha nejdå. Drog och kollade Bjurslätt - Kärra lite senare, kulkul.
Inget mer att säga nu, JO! JÄVLIGT GÖTT MED EN GO STUDIEDAG IMON WEHOO!!! Hejdåå puss

Outfit från igår :):)

Kommentarer
Postat av: LOUISE

BILDER ELSIIIIII!!!!

2012-03-11 @ 22:02:06
Postat av: Anonym

aaa och festar du med alkohol? svarar du inte antar jag väl de.. festArn

2012-03-11 @ 22:34:15
Postat av: Anonym

hennes pojkvän är väll väldigt söt ? han kan väll inte stört elleeer? hihi förresten älskar jag din blogg ! mihihi (:

2012-03-11 @ 22:57:57
Postat av: Anonym

vart är shortsen ifrån? :)

2012-03-12 @ 18:39:21
Postat av: Anonym

vart har du köpt shortsen? sjukt snygga!

2012-03-12 @ 18:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0