Mys-dag

DATUM: 2012-03-01 | KLOCKSLAG: 16:31:42


Myskläder idag!!



Hallå alla goa läsare!
Det blev så himla stressigt imorse så jag hade ingen tid att välja kläder, så då blir det gos-kläder till skolan!! Gillar inte att ha det i skolan men idag kändes det fantastiskt.
Dagen började bra och slutade dåligt. Asgo dag med goa classmates och goa letioner. Men sista letionen var det kemi-prov som var jättejätte svårt!! ÅÅHH, fml.
Nu ska jag städa hihi och sen ska jag ner till lundby strand för att lämna in matchtröjor och lite så, snart gör jag ett inlägg om handbollen, så lugna er!!!
PUSS på er snälla, ni dumma kan ju dra.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Plattar du håret? Skulle vara snällt om du svara i ett inlägg! Kram!

2012-03-01 @ 20:56:52
Postat av: Lisa

Vad snygg du är ! Ha en bra dag jag tycker din blogg är grym fortsätt att blogga !! Kan du inte blogga lite mer än vad du gör nu ?

Kramar!

2012-03-02 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0