BACK

DATUM: 2012-09-11 | KLOCKSLAG: 17:10:21
Hejsansvejsan! 
Spelade cup i helgen och har varit så trött så jag har inte orkat göra något annat än att kolla på One Tree Hill på datan haha... 
Började åtta imorse och försov mig såklart så jag hade bara en kvart på mig att fixa mig och äta... Hann iallafall vilket var ju bra, haha. Såg dock förjävlig ut och glömde helt bort att det var skolfoto idag, kill meeeee. Haha asså seriöst, är det ett enda foto man vill se bra ut på är det ju i skolkatalogen, men blir det någonsin så? NEJ. ALDRIG. NEVER. Ska undvika att ens kolla i katalogen när den kommer. 
 
Igår fick vi HP-datorer i skolan så idag var första dagen där vi använde de, sjukt mycket roligare att ha en dator i skolan verkligen! ASGLAD. 
 
Ligger här i sängen nu och ska plugga lite faktiskt, hehe. Ingen träning ikväll så jag ska bara dega resten av dagen - gött! 
 


några bilder från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0