Massa bilder dag 1

DATUM: 2013-08-10 | KLOCKSLAG: 17:31:00
 
Annie är cool
Ännu coolare!!!!
 
 
jag gillar att bada
Axel/anton :'D
 
Babybabybaby
Modellerar på muren
Herregud va sämst wifi det är här på hotellet. Allt är bra förutom det. Och gymmet. Gymmet hade alltså ingen AC??? Herregud va som en bastu där inne, kunde springa 10 min sen var jag svimfärdig. Hmm, höj er. Sen wifit då alltså, för det första är det SÄMST SÄSMT SÄMST och för det andra finns det bara i poolområdet och inte i rummen? Ursäkta men vad tänker man då, HUR tänker man? 
Nog på klagomål. Har det helt underbart (ändå....) och vädret är kanon! Men kan fortfarande inte låta bli att längta tills vi åker hem på torsdag då jag får träffa en väldigt saknad Joakim!! 
Puss på er hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0