Fullt ös

DATUM: 2010-09-25 | KLOCKSLAG: 18:53:08

Tjenare!
Precis kommit hem från 1års-kalas.. Ganska tråkigt vare för födelsedagsbarnet (som är min kusin HAHA) sov hela tiden HAHA ;o

Innan det var det match mot sävehof. Tur som vi har hade vi inga målvakter så jag och Emelie fick stå en halvlek var. Gick ju faktiskt rätt bra om jag får säga det själv SOM JAG FÅR FÖR DETTA ÄR MIN BLOGG :O.
Släppte in 3 mål på tjugo minuter och det är jag ju ganska stolt över ;) Men vi förlora ändå med ett yyyynka mål. MEN IMON ÄR DET MATCH IGEN! Bortamatch mot varberg, krossa.

Inatt sov Emelie å Fanny mina gooooingar här. HAHA, oj va kul vi hade. Titta på Eclipse men för mig och Emelie blev det inte så mycket tittande, hihi, vi satt mest och skrattade åt allt.
Imorse fick vi en stark känsla av att vi väldigt gärna ville klä ut oss och dansa loss till Lilla Melodifestivalen 2003... Så det gjorde vi! :D ojoj.

Nu ska jag draaaa puss ;*


Kommentarer
Postat av: emelieee

haha,det SÖG för mig ;p

men du var bäääääst som vanligt bobo (L)

2010-09-25 @ 19:54:14
Postat av: emma

Du är med i månadens blogg hos mig. Du får självklart berätta i den blogg så att dina läsare kan rösta på dig.



LÄNK: http://emmaoliviah.blogg.se/2010/september/manadens-blogg-september-final.html#comment



KRAM :)

2010-09-25 @ 21:07:43
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0