hej

DATUM: 2010-09-10 | KLOCKSLAG: 14:53:32

hopp.

Igår hann jag inte blogga mkt. Eller ah jag har inte bloggat mke på typ sjuhundra år :(
Igårkväll kom iallafall Pierre till mig efter min träning och vi hade supermysigt. Jag har saknat honom så mycket! Kommer inte kunna träffas så mycket eftersom våra träningar oh sånt krockar..
Veckan har varit sjukt jobbig. Nu tar vi nya tag!

Ikväll äre match mot varberg! Göteborg cup vettni ;) NU KÖÖÖÖÖR VI! Taggad till tusen

Ska börja blogga bra igen nu, i promise. men nu sla jag äta och sen så snart sticker jag in till heidhallen.
pusss



IMORSE


Kommentarer
Postat av: Anonym

du lovade att göra vedioonlägg nångång -.- :@

2010-09-11 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0