HEJ

DATUM: 2010-09-24 | KLOCKSLAG: 16:55:00

hej hej jag heter elsa och idag har jag typ lixom varit i skolan och haft biologi prov och det gick la typ bra , gjorde klart det på lixom 4 minuter ;o sviiiiiiin lätt var det !
efter skolan åkte jag fanny och emelie till backaplan och åt maat,  MUMS ! sen åkte vi till stan för att jag behövde ett par byxor :D och fanny sina fina moderna snygga alldeles bästa cykelbyxor :)
nu sitter jag och skriver här i regnet sista dagar till vinterns gråa moln , HAHAHAHAH !
skojabara,nu ska vi snart dra ut och ha det kul jag bloggar mer sen´. pusssssäN !
//eelsa så fiiiiiiiina är vi (L)


Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

Hej, nu är dagens blogg avgjord och tyvärr blev du inte vinnaren. Men det kommer nya chanser, du får gärna följa mig med bloglovin så du håller koll på när nästa tävling hålls! Ha en fin helg, kramar. :)

2010-09-24 @ 17:24:39
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0