saker jag vet att ni vill veta om elsapelsa

DATUM: 2010-09-18 | KLOCKSLAG: 00:36:33
- Jag hatar folk som ljuger...

- ...Ändå ljuger jag ibland.

- Jag har väldigt lätt för att gråta.

- Jag älskar min Pierre mest i hela världen och kan göra vad som helst för honom.

- Samma gäller mina närmaste kompisar.

- Min familj är bäst.

- Jag vill bli skådespelare, inte på film utan på scenen.

- Min mobil/dator/ipod gör mitt liv ! (haha)

- Jag tycker själv att jag är bamsekul!

- Alla mina skämt är roliga, så är det bara.

- Mår illa och vill spy av spindlar och blodpudding.

- Jag är inte naturligt blond :(

- Jag älskar bjurslätt och handboll!

- Jag hatar alla hår reklamer i hela sverige.

- Tyra Banks äääääger.



Lite småkul som jag samla ihop :D bäst är jag, javet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0