bio

DATUM: 2010-08-08 | KLOCKSLAG: 16:48:45
Hej i trollskogen.

Vilken herrejävlans panik det blev när jag Emelie, Adam och Alex bestämde oss för att gå på bio idag haha!
Först ville dom se en film som inte alls jag ville se och då föreslog jag att vi kunde se Knight And Day... Det ville alla så då hade vi löst det problemet. Sen skulle jag reservera men då blev det panik igen... Då måste man ju vara där en timma innan filmen och vem pallar det liksom ? Sååååååååå då kom vi fram till att Emelie skulle boka men det blev krångel där också så hela kalafjongen slutade med att jag fick boka...

HAHA om paniiiiiiiiiiiiiiik. Ska dra iväg snart iaf så ni får ha det kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0