dag 5 - min bästa vän

DATUM: 2010-12-05 | KLOCKSLAG: 22:17:32
... Jag har inte riktigt en speciell bästavän utan flera. Men den jag mest kan kalla bästavän är nog Emelie Batista


Du är den jag berättar allt för och alltid har kul med liksom. Vi är som tvillingar men ändå så jävla olika. Du är absolut bäst Emelie, jag älskar dej otroligt mycket! Tänk alla minnen vi skapat asså.. Vad skulle jag gjort utan dej? Jag skulle inte klarat mig utan dej, så som du har stöttat mig. Så som jag gråtit i dina armar och så som jag skrattat med dej, jag skulle verkligen inte klarat mig utan dej. Även om vi sagt så galet hemska, elaka, dumma, fula saker till varandra så älskar jag dej! Allt vi gått igenom, det är oslagbart.
När du mår dåligt eller är ledsen, mår jag skit. Du är alltid den första jag snackar med om det hänt något, för jag vet att du förstår. Du är bara så bäst Emelie. Jag älskar dej verkligen.


love

Kommentarer
Postat av: emeliee

du är helt underbar hjärtat jag håller med dig 100% allt med dig har vart underbar både gråten och skratten. utan dig hade mycket gott i spillo..

det är så sjukt skönt att kunna prata om exakt allt med någon och speciellt dig! du har hjälpt mig med grymt mkt och stöttat mig för varje steg jag har tagit och detsamma har jag gjort med dig.

du är underbar älskling jag älskar dig bästavän<3

2010-12-05 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0