angående my haair

DATUM: 2010-06-08 | KLOCKSLAG: 20:48:56

tj0.

får mkt frågar angående mitt hår, både irl och här på thhaaa blogg (hh)
många undrar om jag tkr det är jobbigt att platta mitt hår varje dag, för det gör jag...
men asså det är typ så vanligt för mig, som att borsta tänderna (: HAHA. jag tycker inte alls att det är jobbigt.

har nästan aldrig haft oplattat hår i skolan, trivs inte alls i det och tycker inte alls att det är fint på mig.
sen är iiinte mitt hår naturligt blondt HAHA , färgar det kanske typ var tredje månad... firade ett år som blondin för ett tag sedan för er som bryr er :DDDD 



bild på hur det ser ut oplattat...

 



för er som har undrat...

Kommentarer
Postat av: patricia och sara

sista chansen! ställ en fråga i vår frågestund! :D

vi svarar imorn.

2010-06-08 @ 21:14:54
URL: http://falltopiieces.blogg.se/
Postat av: emelieeeeo

faaaan , vill ha ditt håååååååår ! ;oooooo

lööööööööööve u honey bobo<333333333

2010-06-09 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0