jag badade :d

DATUM: 2010-06-14 | KLOCKSLAG: 20:59:32
HEJ !

Idag var det klassens dag så våran fina lilla klass åkte till delsjön :d
ohheerre va kallt det va i vattnet. Men... Jag dopppppa mej :D haha, efter typ sjuhundratusen år men ändå! OMG jag höll på att dö , det var så kallt att jag inte ens kunde prata när jag låg i haha. ojoj.
Sen åt vi glass åh lite så.
Vädret var sådär , inget regn iallafall vilket var super eftersom det regnat hela helgen :((

Efter delsjödagen (;)) så drog jag, emelie å fanny hem till mig oh bara chiilla. Vi spela buzz HAHA , jag vann ! ojojoj va grym man kan vara... Vi är n0lifers .

Suttit vid datan sen dom gick typ , haha omg vilken datanörd jag är ;o haha, har iallafall fixat ihop en liten packlista till junikuppen så smart som jag är !
Har varit lite kaos om junikuppen, hihi , fredag ? torsdag? torsdag? ;s freedag ? ahaaaa
Haha , man bah vaaaaa ???

Jag tar nog iallafall bussen på torsdag dit så alla vet...

yeahyeah whatever ?  orkar inte skriva mer nu för nu tycker jag att jag har skrivit jäääääätte mycket men ni kan få en bild och så ni får ha det suveräääänt, pusssss


elsapelsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0