frisk typ

DATUM: 2010-09-14 | KLOCKSLAG: 22:01:22
Så det blir skola för mig imon!
Ingen feber kvar, halsonten snart borta, förkylning KVAAR! superduper kvar.. Snooooorig ja0.

Precis duschat och snytit mig säkert åttahundratrettiotvå gånger.
Konfirmation imon btw. Lite coolt sådär tycker elsa. Gå i kyrkan gör man ju inte varje dag liksom. Jag tycker det är mysigt! Alla är så snälla och allt är så... aa typ myysigt :D

Nu när jag har bloggat dåligt och tråkigt jätte länge så ska jag bli jäätte bra! På att blogga villsäga ( SKIT COOOOLT ORD!).

Hejdå nu ska jag gå, rim.



right now...NO MAKE-UP !
(just nu... INGET SMINK !) - om ni inte fattar english (engelska).

HAHA, jag är tillbaka med min gooooooooa humor. det konstiga är att det bara är jag som tycker jag är rolig :(

Kommentarer
Postat av: emelieee

neeej älskling , jag tycker att du också är rolig ! (A)

2010-09-15 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0