conscious collection

DATUM: 2011-04-17 | KLOCKSLAG: 21:36:15
Jag tänkte visa lite grejer som jag fått av mina underbara vänner och familjen. Fick dessutom två plagg från den helt underbara Conscious Collection av en i min släkt, åh vad glad jag blev! Haha jag är så nöjd med allting att jag var nära på att börja gråta igår när jag fick så mycket fint av mina vänner, LOVE!! Känns som om jag har en helt ny garderob nu hehe... BILDBOMB:

Börjar med dom två plaggen från kollektionen:




Snygga va? Klänningen blir nog konfirmations-klänning...


Gash...

wow..

mums..

wooah..

omg..

Denna+lite smycken fick jag av Pierre min älskling.

oj, dom blev lite missfärgade av blixten haha, dom är lite mer gröna...

olalala!


1600:- på H&M är inte dumt asså!


smått&gott

OCH SÅKLART MIN ÄLSKADE IPHONE!!

Ursäkta för extremt långt inlägg.. Hehe, men kunde inte hejda mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0