Jobbigt

DATUM: 2011-04-11 | KLOCKSLAG: 17:13:12
Hejsan!
Allt är jobbigt nu känns det som.. Dagen gick hur långsamt som helst, jag dog då och då. Men klockan tre begav jag mig till Nordstan för att återigen leta efter mina alldeles för älskade Virkade Shorts. Och jag blev så grymt arg när dom inte fanns i min storlek. Jag hittade ett par 38or men dom är ju alldeles för stora så... Men ska ringa HM och be dom lägga undan ett par 34or direkt när dom kommer in! Supersmart är jag...
Nu har jag ätit 6 (!) mackor HAHA, herregud, snacka om hungrig? Inte så konstigt eftersom det blev äcklig slem-gryta till lunch på dagiset... Men jaja, nu är jag mätt igen hihi!

Btw: Det är bara 5 dagar kvar tills jag blir 15! Åh vad kul tihihi!
Ha en bra dag, nu drar jag ner till fysen och uppdaterar inte förän ikväll, hejdå gosingar!



RANDOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0