Åh vad tråkigt...

DATUM: 2011-12-19 | KLOCKSLAG: 23:20:18
...Det är att blogga när ingen kommenterar!!! Som att skriva något och sedan sudda ut det... HAHA, alltså att det är helt onödigt era små eb:s. Så SKÄRP ER FÖR FAN!
Idag har jag varit på uttagning för katrinelundsgymnasiet... Hmm, det var väl sådär kul. Fortfarande väldigt förkyld så kunde inte delta på allt. Jag tycket skolan verkar bra och tränarna proffisionella och så men vet inte om jag vill gå där... Såklart är chansen minimal att jag ens kommer in haha, det tror jag ju inte, men OM jag gör så vet jag inte . Haha snurrigt.
Det slutade runt kvart i fyra så vi fick ta ett snabbt gott mellanmål på subway innan vi begav oss direkt till lundbystrand för att träneliträna litegrann. Det gick bra, hehe. Kom hem och låg i soffan hela kvällen och hade julmys med familjen, gosgos änna!
Nu ska jag sova, ska till Katrinelund imon igen för ännu en uttagning, haha orkar inte.. Men godnatt!! :*
lite skol-trött ba

Kommentarer
Postat av: Anonym

men svara på blogrespons frågorna då!!

2011-12-20 @ 14:30:25
Postat av: Anonym

saknar dina snygga outfits, vill gärna se detta typ varje dag!! ;)

2011-12-21 @ 00:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0