färdigfixad

DATUM: 2011-03-09 | KLOCKSLAG: 07:09:13
Hej solstålar!
Inte jättekul väder idag... Sitter och stirrar ut genom köksfönstret ocg vill bara att solen ska komma fram! Det var så himla härligt igår, inte för att det var jätte varmt men solen gör mig mycket gladare!

Är redan klar nu och det är tjugo minuter tills mamma ska skjutsa in mig till skolan. Ingen aning om varför jag var så snabb... Var liksom pigg så fort jag vaknade, hmm... Wierd.
Nu ska jag plugga lite engelskaglososr som vi har tills idag som jag glömde plugga på igår, hihi. Bye!



right here right now

Kommentarer
Postat av: felicia

Kikar in... Fin blogg!

Så söt! Hur gammal är du ? :D

2011-03-09 @ 07:51:20
URL: http://feliciaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0